Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΜΑΜΑ ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.




            



       Στη δική σου τη γιορτή 
      θα σου κάνω μια ευχή,
     να΄σαι πάντοτε καλά,
  μ'ευτυχία και χαρά.
           
   Αχ μανούλα σ'αγαπώ,
       τι και πως να σου το πω;
         με γλυκά ή με τραγούδια,
        με φιλιά ή με λουλούδια;

                                                               Στην καρδιά μου είσαι λουλούδι
                                                               στην ψυχή μου είσαι τραγούδι
                                                               στα ματάκια μου ΄σαι φως
                                                                στη ζωή μου οδηγός... 
                                                      



            



Με αφορμή την γιορτή της μητέρας οι μαθητές του παιδικού σταθμού ετοίμασαν γλυκά δωράκια-έκπληξη για τις μανούλες τους  και τους τα χαρίζουν μαζί με όλη την αγάπη τους!!




                                      Είμαστε σίγουροι πως θα τις συγκινήσουν.....!!

                   ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!