Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Σχολική γιορτή 25ης Μαρτίου. Σχ.Έτος: 2016-17

                                               

                             
Γεμάτοι,υπερηφάνεια και χαρά οι μαθητές του παιδικού σταθμού μας,μικροί και μεγάλοι γιόρτασαν στο θέατρο του σχολείου μας την επέτειο της  25ης Μαρτίου 1821.
                                                 
                                             
                                ''Περήφανος αισθάνομαι βαθιά μες την καρδιά μου
                                για την ένδοξη ιστορία μου και την κληρονομιά μου,
                                που άφησαν για πάντοτε οι Έλληνες προγονοί μου
                                δοξάζοντας την χώρα μου,το έθνος,την φυλή μου!! ''
                                                   
Με ποιηματάκια και χορούς δραματοποίησαν θρύλους και γεγονότα της δύσκολης εποχής του '21, και χειροκροτήθηκαν θερμά από όλους,βιώνοντας την χαρά της επιβράβευσης..
                                     
 




 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια μας 
    που κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις!!